شبکه جهانی فاطمه الزهراء

نوروز پرحاشیه صداوسیما / مخاطبان بیشتر، سریال‌های ناتمام!

براساس آمارهای رسمی، صداوسیما توانسته ۹۰درصد مخاطبان را پوشش دهد. آماری که البته به نسبت آمار ۸۵درصدی پوشش برنامه‌ها که صداوسیما پیش از این ادعایش را داشت، چندان هم بالا نیست

امسال در نوروز، مخاطبانی که نه برنامه سفر داشتند و نه دیدوبازدید عید، سرگرمی‌شان تنها فضای مجازی بود و تلویزیون و در این بین نظرسنجی‌ها نشان می‌داد برنامه‌های تلویزیون در رقابت با گوشی‌های موبایل، چندان هم برای مخاطبان جذاب نبوده است.

۴۹درصد مخاطبان  در یک نظرسنجی، برنامه‌های نوروزی صداوسیما را ضعیف و خیلی ضعیف ارزیابی کردند.

با پایان تعطیلات نوروز، حاشیه‌ها، گریبان مدیران صداوسیما را گرفت. عدم پخش قسمت آخر سریال محبوب پایتخت، اوج این حاشیه‌سازی‌ها بود که عملکرد نوروزی رسانه ملی را زیرسوال برد.

با وجود اعتبار دولتی صداوسیما و درآمد ده‌ها میلیاردی تبلیغات، مخاطبان می‌پرسند، دلیل کیفیت پایین برنامه‌ها و حاشیه‌های برنامه‌سازی در تلویزیون چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه جهانی فاطمه الزهرا(س)

FREE
VIEW